Administratie
Uw administratie meer een last dan gemak, dan is er goed nieuws.
-
Instap pakket
Uw eigen administratie bijhouden in een online administratiepakket en DBA Finance de aanvullende boekingen, controle, BTW aangiften en jaarwerk, inclusief belastingaangifte, laten verzorgen. Dat kan bij ons al voor een vast bedrag vanaf 75 euro per maand, exclusief de kosten van de online boekhoudapplicatie.
Wij werken o.a. met Exact Online en e-Boekhouden, maar andere aanbieders zijn natuurlijk ook mogelijk.
Voor de ‘kleinere’ ondernemers (starters en zzp’ers) is e-Boekhouden uitermate geschikt, mede ook door de scherpe tariefstelling. Dit laatste past vooral weer in ons betaalbaar concept.
Het eerder genoemde tarief geldt voor een eenvoudige administratie van een eenmanszaak (ZZP), zonder personeel.
Neemt u contact met ons op om in een vrijblijvend gesprek een voor uw onderneming passende offerte te maken, waarbij onze insteek zal zijn de werkzaamheden zo pragmatisch mogelijk in te delen om kosten voor u te besparen.
Genoemde prijs is exclusief 21% B.T.W.
-
Basis pakket
Wilt u tegen geringe meerkosten de administratie volledig uitbesteden, dan is het basispakket uitermate geschikt hiervoor en tegen een betaalbaar tarief. Ook dat past binnen ons concept.
Binnen het basispakket levert u de administratie 1x per kwartaal/maand op ons kantoor aan, waarna wij de verdere verwerking doen met behulp van onze eigen administratiesoftware. Op basis van deze verwerking verzorgen wij ook de B.T.W. aangifte voor u en ontvangt u een rapportage van de cijfers tot dan toe. Tegen een geringe meerprijs kunnen wij u ook een verwachting verstrekken van de jaarcijfers en een raming van de te verwachten aanslag inkomstenbelasting.
Voor een eenvoudige administratie van een eenmanszaak (ZZP), zonder personeel geldt een vanaf tarief van 90 euro per maand.
Neemt u contact met ons op om in een vrijblijvend gesprek een voor uw onderneming passende offerte te maken, waarbij onze insteek zal zijn de werkzaamheden zo pragmatisch mogelijk in te delen om kosten voor u te besparen.
Genoemde prijs is exclusief 21% B.T.W.
-
Ontzorg pakket
Wij kunnen u volledig ontzorgen van uw administratieve verplichtingen, zodat u gefocust blijft op waar u goed in bent, namelijk ondernemen.
Hiertoe maken wij gebruik van een volledig digitaal concept in combinatie met online administratiesoftware en een online archiefsysteem. De in- en uitgaande facturen worden gescand en uw bankrekening wordt aan de online boekhoudapplicatie gekoppeld. Via uw mobiele telefoon of tablet krijgt u niet alleen de beschikking over een cockpit om geïnformeerd te zijn, maar ook kunnen kleine bonnen geupload worden.
Bijkomend voordeel is nog dat onze werkwijze door de belastingdienst volledig is erkend waardoor u uw boekhouding na verwerking niet meer hoeft te bewaren. Dit bespaart weer op archiefkosten.
Zien is geloven. Neem daarom contact met ons op om in een vrijblijvend gesprek uw mogelijkheden en wensen te bespreken en een voor uw onderneming passende offerte te maken.
-
Salarisadministratie
Kiest u voor de zekerheid van een juiste salarisverwerking in combinatie met het gemak van een online personeelsdossier, HRM applicatie en digitale loonstrook en dit alles tegen een betaalbaar vast tarief per medewerker per maand, dan bent u bij DBA Finance aan het juiste adres.
Wij hebben gedurende de vele jaren dat wij bestaan een specialisatie opgebouwd in de verwerking van salarissen en in de advisering met alles wat hiermee samenhangt. U krijgt dus niet alleen het gemak van een online salarisadministratie, maar u haalt ook een salarisadministrateur in huis.
Wanneer u met DBA Finance een contract afsluit voor de salarisverwerking krijgt u niet alleen de beschikking over een online communicatieportal voor uitwisseling van loongegevens en -stroken, maar ook over een online HRM applicatie met toegang voor u en optioneel voor uw medewerkers, vanuit elke plek waar u zich maar bevindt. Binnen deze applicatie kunt u niet alleen de werknemersgegevens administreren, maar ook documenten opslaan zoals arbeidsovereenkomsten, verslagen van functionerings- en beoordelingsgesprekken e.d.. Uiteraard is een verlof- en ziekteverzuimregistratie ook ingebouwd.
Als u bijvoorbeeld alleen de salarisverwerking wilt uitbesteden, zonder gebruik te maken van de HRM functionaliteiten, dan kunnen wij u dit aanbieden, naast een eenmalig instaptarief van € 50,-, tegen een vast tarief van € 8,- per loonstrook, per verwerkingsperiode. Dit tarief geldt vanaf 5 tot 15 medewerkers. Voor minder of meer medewerkers gelden aangepaste tarieven. Binnen dit tarief verkrijgt zowel de werkgever als de werknemer een inlogcode om de salarisdocumenten te kunnen bekijken en te downloaden.
Hiervoor ontvangt u de volgende dienstverlening:
Betrouwbare en tijdige salarisverwerking, digitale salarisopgaven, aangifte Loonheffingen, relevante output, zoals loonjournaalpost, loonkosten, etc.
Andere mogelijkheden bespreken wij graag met u.
Uiteraard blijft het altijd mogelijk om op de traditionele manier de salarisverwerking te doen waarbij u de gegevens aanlevert per mail, fax e.d.