Starter

starter_01Als startende ondernemer komt er zeker in de beginfase veel op u af. Uw eerste prioriteit ligt natuurlijk bij de groei van uw bedrijf, maar andere zaken mogen hierbij ook niet vergeten worden zoals o.a. een tijdige en juiste administratie die u inzicht verschaft in de geldstromen binnen uw bedrijf en bijvoorbeeld de brutomarges op de verkopen, indien u een handels- en/of horeca-activiteit exploiteert.

Samen met ons vindt u eenvoudig antwoord op al uw vragen. Wij ondersteunen en adviseren startende ondernemers in de ruimste zin van het woord. Met onze vakkennis en jarenlange ervaring bieden wij onze relaties naast maatwerk en vergaande betrokkenheid, ook vertrouwen, gemoedsrust en ruimte. Ruimte om optimaal te kunnen ondernemen, zonder zorgen.

Onze administratiepakketten kunnen u hierbij prima van dienst zijn, waarbij wij adviseren, zonder overigens hier dwingend in te zijn, zeker in de beginfase de administatie aan ons kantoor over te laten door te kiezen voor het basispakket en na het eerste jaar te bekijken of u dit wellicht in eigen beheer kunt voortzetten door over te stappen naar het instap- of ontzorgpakket. 

Wij kunnen u de volgende diensten aanbieden:

  • Advisering en opzetten rechtsvorm
  • Advisering en opzetten ondernemingsplan
  • Advisering en begeleiding van kredietaanvragen
  • Opstarten en inrichten van de financiële administratie van uw bedrijf
  • Het verwerken van de gehele administratie en/of de controle hierop
  • Het samenstellen en indienen van de aangiften omzetbelasting
  • Het periodiek inzage geven in de financiële cijfers d.m.v. heldere rapportages
  • Het samenstellen van de jaarrekening
  • Het samenstellen van de aangifte(n) inkomstenbelasting
  • Helpdesk voor telefonisch advies en ondersteuning